Friday, December 4, 2009

Pigskin

Korang pernah x tgk pigskin? kalo x penah sila klik ...
Heeeeeeee.... mood saya betol2 hilang ape bila saya terbeli barang itu..
2-3 hr ni dah la hujan, terbeli brg itu lah pulak... kacau jiwa saya..
Saya ada beli belt kt Ampang Park. Nama kedainya Nine October ya tuan2 & Puan. Masa beli saya x perasan sebab saya nak cepat. Pastu balik2 saya tgk2 rupa2 nya lining dalamnya pigskin. Terkejut gaban saya sekejap. Mujurla Tsara x rembat dulu. Kalo itu anak rembat dulu pastu kasik gigit2.. mau x haru mummynya nak menyamak mulut... huahuahua..
Aper lagi. Adegan wajib pulang la.. Esoknya saya pulangkan belt tu. Saya nak balik duit saya, tapi, salesgirl tu x mau bagi. Kalu nak tukar je yg lain. Fakta.. sales girl tu Melayu. Tp, dia just letak balik belt pigskin dgn yg lain2. X der perasaan dia nak asingkan ataupun kasi letak dlm plastik ke itu barang. Sangat Sengal kan itu budak!!.. Sbb kan saya malas nak argue2 saya tukar je yg lain.. Hakikat dalam hati saya dah x tawar hati ngan belt tu!!!
Sorry la x der gambar.. jiwa ku kacauuuuuuuuuu....

Apa2 pon saya mula berpindah weekend ni. Disamping ada 2 - 3 kenduri kawen nak attend.. Mungkin pastu jiwa saya kembali tenang.. heeheheeeeeeee

No comments: