Wednesday, January 13, 2010

Entri MenGarut.. Bukan MenCarut

Ptg nanti balik keje.. pg pasar malam...malam ni ada pasar malam kat umah.. semenjak saya dok umah sendiri, (uuu sewa) rajin le masak. Cumanye.. still x dpt nak sesuaikn selera hubbyku itu. Maklomla, saya ni johorian & hubby pulak selera nogori. Huh.. kenkadang pada saya dah pedas mcm nak terjun lombong. Tp, dia selamba jerk.. uhuhuu..
Maka.. sejak dua menjak ni.. gigih mencari resipi.. & bertambah le kenkawan cyber saya ;).. sbb nak cr resipi, dok jengah2 blog org. sehinggakan blog sendiri kesepian, berlapuk dan bercendawan (cendawan goreng pon sodap.. ;) )
Ahaaa..
Adik Uzma dah mula bertatih.. Saya rasa menjelang umurnya setahun bulan hadapan dia dah boleh berjalan dengan kemas.. Oh.. sungguh pantasnya masa itu berlalu.
Hari ini dia mula berjalan..
Esok mungkin berlari..
Pastu masuk sekolah..
Masuk university..
Pastu??
Kawen.............
oh!! Mummy nya?? Jd Granny ler pulak.. ekekee..

6 comments:

LiAnA said...

best jugak dlm mencari resepi bila dh masak boleh tepek kat blog hehee... syok jamu mata walaupun tak dpt jamu selera :)

anyway salam kenal :D

Ju@Lucky^Mummy said...

LiAnA : Hehe.. betul3..
Salam perkenalan jugak ;)

Ju@Lucky^Mummy said...
This comment has been removed by the author.
Kamal said...

jgn sampai nak buek gulai lomak tp nnt jd kuah lodeh dah la.. hahaha..

Ju@Lucky^Mummy said...

Kamal : Itu la .. takut jugak.. ekekee

dfsdf said...

try jngguk kat sine mcm2 ade http://resepi.mesra.net/