Wednesday, October 27, 2010

Apa tuu??

Ahad lepas ada dapat Sorry, While you were away Notes dari GDEX Express
dia datang hari Sabtu kat umah MIL di Klang. Tapi tak ada orang kat umah.
Pening kejap kepala saya..
sebab sendernya macam pelik je..
Camane dia tahu alamat saya..
oh.. sangat hairann!!

So, Isnin saya call balik GDEX Express & instruct parcel tu hantar kan saje kat office. Takut kat umah MIL tak de sesapa lak time dia datang..

Semalam GDEX Express call saya balik. Number phone nye dari Klang. Boleh mereka tanya balik parcel nak hantar ke umah MIL ke?
Hangin jap makcik nih.. Padahal semalam dah suruh hantar kat office .
Malas nak citer panjang saya bagi balik alamat office sekali lagi kat dia..

Dan hari ni..
*
*
*
*

Besau nya.. Terkejut makcik kejap

*
*
*
*


Sender misteri yang buat saya hampir pitam dan pening lalat memikirkan nya

*
*
*
*
Apa dalam dia??


Ha ha ha ha ha


ESOK lah ye..


No comments: