Saturday, October 11, 2008

Preterm Contraction

6.10.2008
Ada check-up scan kat PPUM. Baby ok. Probability girl. huhuhu.. Abangnya dulu sehari sblm lahir pun di jangka girl. Tp, aper pun aku x kisah. Asalkan sihat. Dlm bln puasa ni aku mengalami contraction je.. kdg2 buat aku sakit kepala. Last2 dptkan nasihat Dr Nora dkt umah. Dia kata mungkin kena tahan wad utk check sama ada;
1. Ada jangkitan pada rahim.
2. Air kencing kotor.
3. Air ketuban bocor
4. high BP

That day aku pun kena tahan wad coz air ketuban reduced & problem contraction. Hubby kata ini hadiah birthday penginapan 2 hari 1 mlm kat PPUM. Citt.. bagi la penginapan yg best skit.. kat Langkawi ke.. kat wad tu boring yg amat.. & rindu sgt pd Tuah Amir Harith.
Lepas check x ada apa2 problem cuma maybe aku terlalu letih dlm bln posa & raya nih..

1 comment:

hisham said...
This comment has been removed by the author.