Wednesday, April 21, 2010

Poyo....

Poyo gila mak budak ni...

Ikut hati nak letak nama Bukan Siti Nurhaliza.. Yelah kan.. sekarang saya rasa fesbuk ni bnyk menda mengarut2 je.. Tambah kesian saya.. penat mak bapak boh nama .. di bantai nye letak profile nama Ayam Sabung. Gila kejap saya.. Apa x nye korang bayangkan le ayam yg berkaki dua ngan taji nya taip2 keyboard.. Saya bukan nak kutuk sapa2 ek.. Cuma kekadang ada org add me as fren tu mempunyai nama2 mengarut.
Suci betul hati Ayam Sabung nak berkawan dengan saya..

dan suci jugak hati saya menerima nya.. Hahaha.. org buat bisnes cam saya rugi la kan x accept.. Nasib korang la...
hahaha!!!!!!

tp.. siyes.. saya pernah x paksa sesapa pun nak join business saya. KERELAAN HATI korang. Kita buat sesuatu dgn kerelaan hati tu lebih afdal kan?
Lagi seronok tanpa paksaan sesapa kan?

Tapi.. x kan korang nak tengok aje kan..
orang lain kaya..
bahagia
sihat dan ceria..
Mestila nak jugak benda2 tu kan??

Takkan nak tunggu saya pakai Alphard dulu baru korang nak join?
Time tu mungkin saya lagi busy tahap gaban..
tp.. Insya-Allah kalau izinkan Tuhan saya ngan rela hati membantu korang.
Sebab upline2. MCCM saya dah buktikan mereka boleh berjaya..
Dah pakai kereta besar..
Dah pergi bercuti sekeliling dunia..
Dah ada rumah besar.
Isk2.. takkan nak tengok je..
Rugi la...

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

ye la..skang kat fb makin banyak bende merepek...group itu ini la..ntah apa2 ntah

Ju@Lucky^Mummy said...

nUR_rOsALiNdA : ye la kan mala.. kenkadang yg add akak tu kawan sekola dulu.. pastu dia sendiri buleh tny sapa.. aik.. dah letak nama betol x kenal lg ka..

Group pun mcm2 jugak. Skang akak tak mo join apa2 group. kenkadang org buat letak business je kt wall tu.. hik3