Tuesday, May 25, 2010

Puasa..

Saya berpuasa hari ni..
Jadi diam2 je.. ber blogwalking je la hari ni..
X de semangat up date blog (huhu boleh gitu!!)

Bila pose.. nampak apa2 pon sedap.. Haha cam budak2 .. Nampak iklan pizza fish king lagi la cam mengences je.. miahahaha!!

Bila la nak pegi pizza hut ni!!!
hehehe... dulu masa keje pizza x heran pulak ngan pizza2 nya.. apa nak wat masa tu mengandungkan abang.. Jadi tekak saya weng2 asyik nak makan mc D je... siyes penat abg McD tu bawakan CFO untuk mak yong ni masa tu..

Korang nak tahu ke pengalaman saya bekerja sebagai Customer Service Delivery Pizza Hut .. ala yg no dia 1300882525 tu..

nak tahu ke??



Esok la ya.....

10 comments:

nieda said...

citer lah sikit, customer service ni mmg mencabar..org keluar masuk jer dept ni..hehe

Syida said...

tengok piza pun bole mengences?mmg confirm darah jawa.hehehe...

rynas said...

wah berbuka dgn pizza ker..
nak tahu..nak tahu..citer pengalman keje pizza

Ju@Lucky^Mummy said...

nieda : hehe.. baik~! saya usaha kan

Ju@Lucky^Mummy said...

SyidaMislan : confirm x jawe.. huhuhu !!

Ju@Lucky^Mummy said...

rynas : x berbuka ngan pizza.. kalo x bleh dah masuk contest nuff...
baik nanti sy citer..... huhuhu!!

malinasiam said...

den slalu marah2 customer serbis ni
hehehheeh
adakah anda sorang daripada nya

Suziey Ahmad said...

hehehe mengqada' puasa ye..hehe besela tu..nafsu sume tu...kuatkan iman:p

Ju@Lucky^Mummy said...

momguess : eh ... x saya baik!!
lalalala...

Ju@Lucky^Mummy said...

[-suziey-]: bila bulan bukan bulan ramadhan, lg hebat dugaan nya.. hohoho..