Tuesday, November 6, 2012

Trainer

Kebelakangan ini saya memang malas nak upload gambar.. haissshhh...

Malas nak tulis blog..

malas..

Haisshh.... cukup2 sudah..

Bukan malas... terlalu banyak perkara nak di buat sebenarnye.. hehehe..

dan.. yang penting sekali, nature kerja saya dah bertukar sama sekali..

bukan lagi menghadap lappy atau komputer 8 jam setiap hari..

kadang-kadang tak sempat pun nak bukak lappy dalam sehari.

Yup... masih ramai tertanya2... kawan2 pun dah tanya2 .. saya kerja apa sekarang..?

Jawapan saya 'lecturer' tapi bukan lecturer yg me'lecture' 24 jam ye..

sebab yg pasti bila saya menjawab 'lecturer' pasti ramai yg kata saya menipu. Yalah... takat diploma je leh ke jadi 'lecturer'?

lebih mudah di panggil 'trainer'..tukang melatih..

so, I am a trainer.

full stop.






No comments: