Tuesday, March 2, 2010

4 hari cuti

4 hari tiada entry~ sunyi sepi rasanya~
Jumaat~ Sambutan Maulidul Rasul.. Balik umah MIL.. Jiran saya ada buat jamuan & kami kena siapkan katering nya~ Pada masa yg sama saya demam..
Sabtu~ x der pg mana2. Masih demam + period pain pulak.. hik3.. suhu badan statik 38
° celcius. x naik x turun ~ mlm tu jugak ajak hubby balik Sg. Besi...
Ahad~ Demam berkurangan. tapi sakit kepala pulak. hik3 bertimpa2 pulak sakit saya n. tambah lagi satu lagi sakit perut. aduyai sengsara melawat toilet jer kerjanya.. Tp masih terkawal. Gagahkan diri pergi Elken Fiesta. Tgk2 jap pastu balik. Too bad lah.. I left my beloved camera at home. so, x der gambar.
Isnin ~ memandangkan toilet masih lagi menjadi teman baik saya . Semalam saya amik emergency. Malas nak pg klinik amik MC. Releks jer kat umah...


Aduh... banyak sungguh dosa saya agaknya....


5 comments:

Unknown said...

wah...bestnye....kat kg skang nie meriah ngan maulud...kat KL nie xfeel lgsung...

Sharinginfoz said...

seronok cuti lama2..

Jom DPLI

iphone dengan Digi

Ju@Lucky^Mummy said...

~0~ & Sharinginfoz: hik3.. cuti sakit..

Diarihatiku1976 said...

seronok cuti lama2.

Ju@Lucky^Mummy said...

Diarihatiku1976 : huuu.. cuti sakit2