Budak-budak bertuah

Thursday, December 23, 2010

Saya Marah.. Sedih dan Tertekan..

Tarik nafas panjang² dulu....
Kemudian........ lepas....... !!

Tak tahu dari pada mana nak mula.. Apa yang terbuku di hati ni memang meluap² dan membara.
Perlu ke cerita sekarang??

Perlu ke?

Bila pikir² balik .. saya harus redha.. redha dengan PERPISAHAN ini. Ini salah satu perkara yg ada dalam list saya, tapi itu pilihan TERAKHIR..

Redha kan.. redha.. sebab kalau itu ketentuan-Nya.. saya harus terima. Walau pahit sekali pun..

Insya-Allah.. I'll find my way..
Apa pun yang terjadi.. saya tetap terus berjalan.. hari ini mungkin saya tersungkur.. Esok saya akan tetap berlari tanpa henti..

Ya-Allah..
Guide my step.. Don't let me go astray
You're the only one who showed me the way..
Insya-Allah.

Friday, December 17, 2010

She can draw a circle..

Dalam kereta.. on the way hantar mummy pegi work..


eh..
eh..

eh..


not a circle..but it's 3

ngeh3..

Thursday, December 9, 2010

Jalan² lagi...

Malas nak cerita panjang..
layan je la piccas Ahad lepas..
Kali ni pergi Morib
pastu pergi
Bukit Jugra.



Adik tengok je abang main bubbles..

Main tolak helikopter

Adik punya rama²


Pemandangan dari atas Bukit Jugra

Rumah Api

Sebenarnya kat sini boleh nampak kapal.. tp kamera ku ni canggih sangat.. jadi nampak itu je la..
lalalala

peace
1malaysia!


Itu je..

TQ..

:)

Monday, December 6, 2010

Dalam sibuk²......... adeeerr jeee kan?

Dalam sibuk² .. ada je program, kalau tak.. duduk je bertapa kat opis sampai lebam..
ekekekk..
Rabu petang minngu lepas saya dapat arahan kena pergi IPPTAR untuk preparation Anugerah KPI HRMIS KPKK. Ok lah.. lg pun Angsapuri dekat² ngan umah. Hari Khamis terus je pergi sana dari umah.

Majlis berlangsung kat Dewan Cendikiawan. Hari Khamis tu cuma buat preparation sikit² je. Majlis nya berlangsung hari Jumaat. BERNAMA pulak jadi urusetia makanan je. Tak ada buat apa sgt pon. cuma tunggu budak katering pasang kain alas & susun² kerusi & meja.

Dalam dewan..

Anugerah KPI HRMIS
BERNAMA dapat tempat ke-2
ok lah kan..?

Hari majlis nye.. Time makan pagi..
Sorry lah.. malas nak snap gambar makanan..
sebab makan pg tu mee goreng mamak..
di mana saya rasa.... saya masak lagi sedap..
wakakaka...
atau pun.. sebab terlalu sibuk sampai tak ada selera kot.. ??


Atau agaknya selalu sangat uruskan bab² makanan.. menyebabkan saya rasa suma sama je..
hihihi...

Masa forum..

Ok dah nak balik..
Tengah hari x de snap² gambar. Sebab tiba² je suh prepare makan pukul 11.30pg. Ye lah hari Jumaat kan. Awal sikit. Kelam kabut sebab orang katering lambat hantar makanan. Saya kena sekali cedok² lauk..
Hoh.. korang rasa la air kaki oppss tangan akak ni..
Hihihi..

Wednesday, December 1, 2010

DECEMBER!!

Owh no.......!!
Dah Disember..

Banyak nye benda nak kena buat.!

1. Preparation untuk majlis kahwin kakak saya.. Majlis 1.1.2011 nanti.. ngeeee

Adoi.. kertas stiker lom siap gunting lagi
papan tanda belom siap print lagi
Lagu kahwin lom siap burn kat cd lagi
Beli kan tudung dia belom jugak lagi
Beli cenderamata pon belom lagi..

Tolong²!

2. Diri sendiri
Kerja.. Adoi report lom siap lg ni..
preparation utk interview SPA hujung bulan nanti.. Baca sikit² je.. adoii.. adoii..

tolong²