Budak-budak bertuah

Monday, December 6, 2010

Dalam sibuk²......... adeeerr jeee kan?

Dalam sibuk² .. ada je program, kalau tak.. duduk je bertapa kat opis sampai lebam..
ekekekk..
Rabu petang minngu lepas saya dapat arahan kena pergi IPPTAR untuk preparation Anugerah KPI HRMIS KPKK. Ok lah.. lg pun Angsapuri dekat² ngan umah. Hari Khamis terus je pergi sana dari umah.

Majlis berlangsung kat Dewan Cendikiawan. Hari Khamis tu cuma buat preparation sikit² je. Majlis nya berlangsung hari Jumaat. BERNAMA pulak jadi urusetia makanan je. Tak ada buat apa sgt pon. cuma tunggu budak katering pasang kain alas & susun² kerusi & meja.

Dalam dewan..

Anugerah KPI HRMIS
BERNAMA dapat tempat ke-2
ok lah kan..?

Hari majlis nye.. Time makan pagi..
Sorry lah.. malas nak snap gambar makanan..
sebab makan pg tu mee goreng mamak..
di mana saya rasa.... saya masak lagi sedap..
wakakaka...
atau pun.. sebab terlalu sibuk sampai tak ada selera kot.. ??


Atau agaknya selalu sangat uruskan bab² makanan.. menyebabkan saya rasa suma sama je..
hihihi...

Masa forum..

Ok dah nak balik..
Tengah hari x de snap² gambar. Sebab tiba² je suh prepare makan pukul 11.30pg. Ye lah hari Jumaat kan. Awal sikit. Kelam kabut sebab orang katering lambat hantar makanan. Saya kena sekali cedok² lauk..
Hoh.. korang rasa la air kaki oppss tangan akak ni..
Hihihi..

2 comments:

NARDtheNERD said...

errrkk.
air kaki?

hehhee.

Ju@Lucky^Mummy said...

NARDtheNERD : ye.. air kaki.. hihihi..