Budak-budak bertuah

Thursday, April 19, 2012

Jangan Dengki & tolong duduk diam2.. mulut tu pun tolong diam

Kadang-kadang saya sangat gembira dengan kerja saya..

sangat tidak stress...

sebab... sambil student salin nota... cikgi ni senyum2 sorang kat laptop.. bukak FB & jln jengok blog..
kalau student bising, cikgi ni pun mula menjerit sambil buat muka garang tak ingat..
heheheh...

tp... sekali kantoi ngan Prinsipal.. tadah lah telinga tu dengar dia membebel.. pastu ok kan saje..
keh keh keh..

sana sini bila time nak PPL mula la sibuk mcm biawak kelaparan..
Gaban pun tak sibuk mcm ni..

Apa pun.. tolong jgn bg saya student dari sabah/sarawak dah len kali..

pening aku bah mau paham apa kau cakap.. :p


*rindu zaman belajar dulu..*