Budak-budak bertuah

Thursday, January 21, 2010

HERO TUA

Tak puas hati betol.. balik umah tgk TV memlm. asek2 ada hero tua neh... Aduyai... tolong la, asek2 cerita pasal datuk2 datin, koporat keparat, cintan cintun.. Agak terganggu emosi mlm hr ku..
Bleh x stesen tv tuuu... bg cerita yg membina minda sikit.. balik2 cerita berebut harta, berebut pompuan, laki.. suma nak direbut..
Satu lagi memushkil kan saya... org berjaya tu mesti kalangan Datuk2 je ke? Kalau berjaya jd Datuk pon, kalo miskin moral mcm mana pulak ya??

Apa2 pun... mesti yg kata saya.. apa kata, bukak siaran TV lain.. x der la terganggu emosi saya.. Huhuhu.. apa nak buat, kat rumah saya masih lagi 6 siaran x berbayar tu.. kalau dah ada siaran berbayar tu...... confirm!! 2 chanel saja.. 611 & 701. x tgk yg laen dah..
hehehehe.........

9 comments:

Didi Nadhirah said...

611 saluran ceria ke

Ju@Lucky^Mummy said...

Didi Nadhirah : Ya.. supaya ceria di mlm hari.. huhuhu..

Kamal said...

Jgn dilupakan siaran 811, 812, 813, 816.. ekekeke..

h4ni3 said...

sape hero tua yg mengganggu emosi tuh?
siannn dia..
heheh

Ju@Lucky^Mummy said...

Kamal : Ya la tu...
H4ni3 : Hehehe sendiri mau ingat

Sharinginfoz said...

dah dia femes nak buat macam mana kan... bagi le chance selagi ada peminat...

Jom.. Big Sale…

Jom Jalan2 Tesco

Ju@Lucky^Mummy said...

Sharinginfoz : mmg le femes tp wataknya dah terlalu stereotype. asek2 itu jekk.. x versatile. sikit2 je la kt filem.. lain2 asek itu..itu.. itu.. sampaikan boleh tahu dah ending dia apa. siyes x de climaz camni..

~0~ said...

cite melayu...still xberubah

Ju@Lucky^Mummy said...

~0~ : hmm ..nak support camner kalo dah stereotype jer camnih..