Budak-budak bertuah

Tuesday, September 2, 2008

Tuah Amir Harith


Lagi 3 hari nak mencapai usia setahun.. memang lasak dan sangat adorable.. nak upload gambar dia kat sini x bleh lagi coz camera aku on loan .. jadi x leh la nak upload lagi... sekarang training berjalan..
Cepatnya masa berlalu.. sampai aku sendiri pun x sedar... hari tu kata dah ok kot ngan keje tp sekarang dah x puas hati je rasa... nak cari kerja lain pun dah x lehh coz ada Tuah II..
Tuah II dah masuk 4 bulan, aku dah melepasi tahap pening2 lalat & kumbang & langau.. skang rasa nak makan je... tp sayang nye puasa pulak.. Thn ni nak menghabiskan puasa sebulan coz thn lepas x puasa sebulan.... harap2 Allah bg kesihatan yang baikkk pada aku tahun ni....
Dah nak masuk dua anak aku... hmmmm... x sangka sesangat... dulu ke hulu ke hilir x fikir ape2.. skang kena fikir tanggung jawab & pasal anak...

2 comments:

Nidza@Umi said...

aku pun...aku pun nak masuk dua...tp tahun dpn lah...huhuhu...

blum confirm keja lagi...

Nidza@Umi said...

you have been tag...