Budak-budak bertuah

Friday, October 17, 2008

First Step

Yes... akhirnya Abg Amir dah mula berjalan.. & mummy dah janji akan membelikan basikal kalau Abg Amir dah boleh berjalan.. tp... masih memikirkan jenis basikal aperkah yg harus mummy beli?? Adakah ianya selamat utk Abg Amir??

(gambar hiasan)

Aper2 pun the 2nd Tuah lagi great!! hari2 berpusing2 dalam perut mummy... Kicking & kicking ... (jaga lah kalau keluar nanti mummy gigit2 kaki tu nanti) mcm ni x yah kira gerak baby pun x per... dah tau the 2nd Tuah sgt aktif & cergas...

Having 2nd baby different sesangat dr yg first... masa mengandungkan Abg Amir mummy kurang selera sgt.. sampai x tahu nak makan aper.. suma x kena dek perut ni.. rasa skit je mummy dah x lalu..

2nd Tuah ni lain pulak!! Asyik nak makan jer.. Apa2 nampak menyelerakan.. yummy yummy.... tp sayangnyer.. perut selalu rasa cepat penuh.. cepat kenyang.. tp lepas tu cepat pulak lapar... !!
Tp aper2 mummy kena watch my diet.. lps raya berat naik mendadak wooo.. asyikk makan jerr!!! Coming next appointment confirm kena minum air gula utk OGTT.. hmmm.. ni buat mummy kembali x berselera!!

No comments: