Budak-budak bertuah

Tuesday, April 7, 2009

About my 18 months toddler

Hmmm... dua minggu ni mengalami experience yg agak meletihkan apabila Abg Amir mengalami masalah tidur malam. Mcm2 andaian yg di fikirkan termasuklah mungkin dia nakkan perhatian dari semua org terhadap dirinya.
Bile mummy dok fikir2 mungkin sebab nak tumbuh gigi kot. Mummy pun ada gak surf2 intenet nak tau punca masalah ini.
Masalah tumbuh gigi pun memang punca utama dia berkelakuan sedemikian, menyebabkan dia rasa x selesa, kemungkinan akan demam, mendapat ruam lampin serta masalalah telinga.
Yang paling merisaukan ialah Abg amir suka sgt buat head banging, lepas tu tergolek2 dok. Geram sgt biler dia mengada2 sgt mcm tu... but at the same time sgt2 kesian ngan dia.

2 comments:

hisham said...

tenang,
tenanglah hati buat bekal berdiri,
tenang,
tenanglah hati teguh hingga ke akhir,

tenang,
tenanglah hati buat diri tak lari,
tenang,
tenanglah hati jauhi bisik hampiri,

tenang,
tenanglah hati dari gusaran yang cuba litupi,

Ju@Lucky^Mummy said...

camana nak tenang...
si dugong tenang dah lama mati..
camana nak tenang
kita x tinggal kat felda tenang..
herann...