Budak-budak bertuah

Friday, February 25, 2011

Lupakan yg sedih².. Pandang terus ke hadapan.. Jangan menoleh lagi!

Alhamdulillah.. berkat doa semua.. Saya telah pun mendapat pekerjaan.. Masih lagi status kontrak.. Tapi, tak apalah.. itu sahaja yang sesuai untuk ibu mengandung macam saya. Nak cari kerja tetap memang susah sangat. So, dalam 4-6 months ni saya cuba berjimat untuk bayi yang bakal lahir nih..

Aiseh.. diam tak diam dah hampir 3 bulan gak majlis perkahwinan kakak saya. Akibat jiwa kacau & tak keruan.. tak dapat nak upload gambar dia.. ngee... tak de lah banyak gambar nye. Sebab hari tu dia dah ada photograper dia sendiri.. Saya ni pulak sibuk ngan 2 budak bertuah tu..

Insya-Allah.. mentari akan bersinar lagi.. Jangan putus harapan. Only Allah knows the best for us.

6 comments:

Nurul Firdaus said...

Tahniah Kak Ju...keje kat mane...Alhamdulillah...Rezeki anak-anak kan...

Ju@Lucky^Mummy said...

Nurul Firdaus : Tq.. Tq..Kat Shah Alam ni jer. Alhamdulillah.. syukur..

Nurul Firdaus said...

bestnye...lagi dekat ngan umah kan...hehehe...govt ke pvt?nak balik ipoh jugekkkk...

LYAfrina said...

tahniah,,,,

rynas said...

alhamdulillah....mg bertambah rezeki lepas nie AMIN

Nidza said...

Ju..
Alhamdulillah..

Dekat kat umah ok aper...rezeki anak dlm perut tu...