Budak-budak bertuah

Wednesday, August 3, 2011

wordless wednesday....

Hoh... tak de makne nye wordless.... saya terpaksa membebel jugak!

hurm......... hari ni pergi check-up kat PPUM. Sampai2 jek... rupa2nya klinik ibu mengandung, wad bersalin, obstetrik & genikologi serta pediatric dah pindah ke bangunan baru.. adoii.. penat berpusing2 kat situ.. iyelah tempat baru.. hari ni pulak ngan bijak pandai nye saya tertinggal handphone kat umah.. maka.. tak de lah gambar ye..

Dah scan baby tadi.. Alhamdulillah....baby ok.. compare to 2 pregnancy sblm ni..dekat ujung2 ni selalu jek tak cukup air ketuban.. Tapi..kali ni cukup air ketuban nye walaupun puasa..

berat badan pon konsisten..... naik sekilo lagi.. td timbang baru 70.9kg... okeh2 tak mau berat sgt kang susah nak turun..

ape2 pun... harap suma nye ok... harap semuanya di permudahkan & selamat semuanya.. Amin

*kalo nak kuar time raye pun baguss jugak ye... buleh kumpul duit raye banyak3... muehehehe!*

No comments: