Budak-budak bertuah

Thursday, August 18, 2011

Balik kampung

Tup2 lebih kurang 10 hari nak raya....

orang lain mungkin sedang berperang laki bini nak beraya di mana..

kampung laki nya ke..

kampung bini nye......


Saya? nampaknye raya kat klang je lah tahun ni. Tak balik bentong @ endau... Ngeri oii... takut terbersalin dalam keta sapa nak tanggung..?

Apa2 pun tengah dalam usaha memujuk my parents raya kat sini. Ye lah.. kt kampung pun bukan ada sapa... kakak saya pun mungkin beraya kat sini jugak..

Smlm pergi check up.. suma ok..
Tp, puasa saye ..... hehehe..... ada lompang2... Bukan ape... skang dah makin termengah2 & terboyot2 mcm ni kadang2 pening2.. tp, try so much jugak lah berpuasa.

Lagi pun kena jaga 2 kanak2 riang ria ribena memang buat mummy nye tak larat ...

Raya oh raya........... nampaknye tahun depan kena qada' raya sakan2 ..kui3



1 comment:

j.u.l.i.e said...

bila due?jaga diri, jaga kesihatan.