Friday, October 30, 2009

BOOOMMMM!!!!!!!!!!

Dah meletop dah bomnya... kunci apakah ini????? kunci kebebasan saya..... owwwhhhhhhh..... sungguh heppi!!!

Setelah 3 tahun saya menumpang teduh di rumah mentua.. bulan hadapan saya akan berpindah ke rumah sewa di Kg Malaysia.. Smlm amik kunci dan bayar full deposit. Walaupun ada sedikit masalah problem di sebabkan bateri h/p ku yg kong... Itu x menjadi hal asalkan keinginan hati tercapai!! Mr Hubby pon dah bising2 kerana dia takut ditipu oleh agen penipu yg mungkin melesapkan wang deposit kami. Insya-Allah, Mr Hubby.. Saya sentiasa berdoa agar di permudahkan setiap urusan kita & di jauhkan dr org penipu dlm hidup kita.

Pasti ada yg akan bertanya.. kenapa kat situ kenapa x kat sini dan sini dan sini lagi?? wah.. dkt 2 bulan saya buat survey.. tpt tu paling best.. best sbb kawasan kejiranan nya, tidak bersesak2 parking, easy excess ke highway2 utama.. LRT, komuter & ERL dkt2 jer... Mudah kan???

Paling utama!!! Insya-Allah.. banyak perkara yg saya fikirkan dalam kepala.. nak mula all out buat business. Maklumlah.. jawatan saya ni kan kontrak je.. & tinggal 1 tahun lagi utk saya fikirkan banyak perkara.. samada cari kerja lain @ fully concentrate buat business & stay at home.

nota kuku kaki : Ooohh... gembiranya... Even dengar lagu Aril Pilus yg entah apa2 tu jadi best... Seronok aje.. Ahaks

5 comments:

hisham said...

err.. nak bisness aper yek..?

Nurmala Mazlan said...

Yeay!!!! Kita pon nak pindah rumah dah.. setelah lebih kurang 6 bulan tumapang berteduh dirumah mertua…ehehehe~ tp mungkin kita masuk bulan 1 thn depan kot sbb skang tgk revovation dulu

Ju@Lucky^Mummy said...

B : Bisness baik punyer.. ahaks
mala : Alhamdulillah...

LUC Owner said...

Chaiyok...chaiyok...jue.Akak doakan semoga berjaya dlm bisnes.

Ju@Lucky^Mummy said...

kak Shikin : Insya-Allah..