Budak-budak bertuah

Monday, June 20, 2011

All Men Are Brothers

Sekarang saya dah addicted ngan citer bersiri cina setiap malam isnin sampai jumaat kt 8tv..
Memula rasa citer ni cam tak best jer.. aper tak nye.. mcm ganas..main pancung2 kepala orang selamba2 je... kih2.. tapi, apa yang best tentang citer ni adalah kesetiaan wira-wira Liangshan sesama mereka... dan ketabahan mereka ni dalam mendapatkan keampunan dari maharaja China..

Lagi best effect2 peperangan yg mengkagumkan, props menarik.. jalan citer pun penuh emosi & drama..
kalau citer melayu tak habih2 la ngan putuss cintaa jee... cinta 3 segi.. naik malas nak nengok nye...

Kalau ikut sejarah nye ending citer ni memang sedih la.. tapi.. nak buek camno.. sejarah maharaja China mana ada yang happy ending kan...?

Tapi sayang nye.. citer ni lg seminggu nak habis.. huhuhu.. lepas ni ganti ngan citer korea pulak.. kalau tak salah saya Lee Min Ho akan membintangi drama tersebut. Best ke? Entahle.. jangan2 berebut citer ultraman ngan Abang Amir.. huhuhu!

4 comments:

zaidah said...

klu citer melayu memang macam tulah jue...cinta aje motifnyer....klu citer cina klu tak kungfu mesti pasal bisnes..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tak penah tgk cite tu...:-)

Ju@Lucky^Mummy said...

zaidah :ye lah... ape2 mesti bisnes..

Ju@Lucky^Mummy said...

rose --{@ ibuRafiq @}-- : huhuhu..dah nak habis dah pun.. lepas ni citer Lee Min Ho pulak.. :)