Monday, February 8, 2010

DON'T WASTE UR TIME

Kawan2 itu statement hari ni yg buat saya rasa memangggggggg saya x mau membazir masa saya lagi.
x boleh kah kamu tolong si dia atas sebab kemanusiaan?
tp, sebab si dia....... itu pekerja kontrak, menumpang, mengharap belas ihsan.. kamu pun x mahu membazir masa kamu... SO DAMN STUPID. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Belum lg isu2 di Kementerian yg glamour ni.. yg buat kami ni setaraf ngan pekerja kontrak Bangladesh@Indon.. dush2..

Kalauuu boleh saya nak pg sharingggggg dah nie.....
kalau boleh saya x mahu dah menghadap benda yg bosan ni...............
kalau boleh saya x mahu dah bermanis muka.. hipokrasi.. so gentle.. lemah lembut.. tp, belum tentu hasil nya..

Kata org DUIT bukan lah segala2nya...
Tapi SEGALA2NYA perlukan DUIT..

DON'T WASTE UR TIME....

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
****************************************************************************************
kalau abg Amir ni pasti dia cakap mcm nie

MUMMY MUMMY... RELAX RELAX

huhuhu... sejuk hati saya kejap.. tp still saya nak sambung lg.. RELAX2 kat shopping complex arr.. terapi dgn shopping ya...
*siput sedut! gaji pun belum dpt lagi, nak shopping apa kebendanya???*
** dush.. dush..**
so, statement ini

Kata org DUIT bukan lah segala2nya...
Tapi SEGALA2NYA perlukan DUIT..

sgt sesuai ngan entry hari ni
sekian...

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

Ye…..segala2 nya perlukan duit skang nih

Ju@Lucky^Mummy said...

Mala : O.. yess