Budak-budak bertuah

Friday, February 5, 2010

Sengaludin bin Sangapudin

Asyik citer pasal anak2 je.. pasal mummy & Daddy pulak lah yer

Kejadian berlaku : 6 tahun yg lalu
Tempat kejadian : Gloria Jeans Coffee KLCC

Hari tu berlangsung majlis small re-union ex-class mate En. Daddy. Saya ikut jer.. Masa tu kami agak berat hati la nak pergi memandangkan tempat nya kt KLCC dan wang di kocek pun tahap nyawa2 ikan keli.. Sampai2 sana diorang pon dah selamat minum2.. (ingatkan ada sapa2 nak belanja..rupanya x dak!!)
Ngan bangga nya diorg suruh order Air.
Ngan bangga nya jugak lah kami cari air paling murah! heh!!

*Kami : Order air Aprikot Tea..
Cashier : Bla-Bla harga bla2.. Ok.. Sirap nya dkt sana ya! *sambil tunjuk satu bekas aluminium kt tepi kaunter tu.*
Kami : *Agak blur2 kerana rasa mcm nak cakap mcm ni "cik.. kami order air teh naper nak bagi air sirap lak neh...??'
**saya teringat.. bese org putih kan sebut AIR GULA tu adalah SYRUP. Pantas gak saya pegi menambah sirap dlm Air Teh Aprikot tu**
En. Daddy : La... Air Sirap tu Air Gula ke??

heh... SENGAL!!!!!!

** STARBUCK, GLORIA JEANS, DOME ke apa ka bagai lagi.... bukan tempat lepak kami.. makan kat kedai mamak lagi bagus.. kenyang pun kenyang.. Berbaloi2...**

5 comments:

nURmALa mAZLan said...

tau x pe
lepak mamak lagi chill
hehehehe~

~0~ said...

jom kak...lepak kedai mamak..heheheh

Ju@Lucky^Mummy said...

mala : oo.. yesss
~O~ : jom...

Azura Iznil said...

Ju..they charge us like 300% more than the actual cost. Baik buat kopi sendiri and yess pegi kedai mamak lagi berbaloi2.

Ju@Lucky^Mummy said...

Kak Zura: yer la kak.. selalunya mknn pun ciput jer. x berbaloi langsung.. baik lepak kedai mamak.