Monday, August 9, 2010

CHRONOLOGY EVENT..

Wakakaka.. tajuk x bleh blah..
Ya... dah seminggu saya tidak menghapdet blog ini.. agak bersawang.. jadi.. hari Monday blues ni boleh la saya update aktiviti seminggu..

Sabtu-Ahad (31/07/2010-01/08/2010) - Gila gigih pergi membanci.. 2 hari ni catat rekod.. 30 buah rumah dalam masa 3 jam.. Korang boleh buat x?? (hahaha.. gila riak punya statement)

Isnin - (02/08/2010) busy ngan kerja + + ting tong ngan report banci.. habis.. nak kena lengkap kan 60 borang banci lak kan..

Selasa - (03/08/2010) Seawal pagi buta dah dapat SMS dr SIL ajak pegi shopping SOGO hari Sabtu.. Adeh.. ting-tong2 lagi la saya.. Ajak shopping time gaji tak dapat lagi.. Ikut hati MALAS.. tapi, lepas buat perjanjian haram ngan dia.. Shopping SOGO di teruskan juga. Tapi.. SOGO kad x de lagi.. Jadi.. adalah tugas saya pulak buat SOGO kad.

Rabu - (04/08/2010) Masih lagi busy macam menteri. Kerja office nak kena buat. Report banci pon kena buat.. Heee...... Boss saya lak boleh bagi kerja bertimbun2 sebelum dia pergi kursus. Haruss boleh pengsan. Balik dari kerja, terus pergi SOGO buat SOGO kad. Dengan pergi nya saya ke SOGO pada hari ini (4/8/2010), maka.. pecah la jugak rekod setahun lebih kerja kt KL belum lagi jejak kaki ke SOGO.. jadi, banyak jugak rekod di pecahkn minggu ni.. hehehe (jenis x nak kalah)
tapi.... hari ni gak hubby bagi tau yang sabtu nih ada order katering MIL. Jiran order untuk tahlil malam sabtu tu. jadi.. planning nye shopping SOGO kena pegi awal2 pagi buta. Balik dlm kol 1 ptg camtu je.. takut lak x sempat nak siapkn order.

Khamis -(05/08/2010).. fokus kerja.. Boss selamat pergi kursus.. saya lak jadi boss.. (heheheh.. gelak jahat)

Jumaat -(06/08/2010) .. boss masih kursus.. saya sibuk siapkan report banci. hari ni final nak hantar dah.. Kali ni x sempat nak snap2 gambar...
hari ni gak leh lah jatuh tergelecek kt kedai makan.. habiss seluar kesayangan saya koyak.. Lutut saya pon koyak.. adess.. kalahkan abang amir pulak saya nih!! huhuhu

Sabtu- (07/08/2010)- seawal pagi buta, lalat pon belom bangun lagi dah bersiap pergi SOGO. Maaf... memang x de amik gambar di sini.. sebab nak fokus pada barang2 yg nak di beli.. masa pun setengah hari je.. tambah2 org pon ramai gila unta.. Jadi.. nanti saya kasik tempek hasil rembatan nanti ya..
2 org budak tu pon x di bawak dalam acara shopping ni.. maka diorang tinggal ngan daddy nye saja..
Rushing gak balik pastu acara masak2 pulak ye...

Ahad- (08/08/2010) releks je.. tapi.. petang sket pg JUSCO bukit tinggi. (sebab dah janji ngan abang amir).. x beli apa2 pon sebab layan 2 org budak tu main2..
Balik2 je daddy kata kena siapkan report banci dia mlm tadi gak sebab hari ni dah nak hantar . Cett.. apa la daddy ni..dah suh siapkan awal2 bantai men2 je.. Sudah nya.. malam tadi saya tido kol 3 pagi & bangun se awal 5.30 pg sebab nak hantar kotak dokumen ke Shah Alam, kemudian.. pergi kerja.. hoh.. penat!!

Hari ni.... otak sangat lapang sebab x de lagi sibuk2 nak banci.. pluss nak ganti balik masa2 ngan anak2 yg mana sebulan ni mummy nye s sibuk amat2.

No comments: