Budak-budak bertuah

Thursday, August 26, 2010

Lagu Raya dah berkumandang...

Lagu raya dah pon berkumandang di radio..

maksudnye... dah tak lama lagi lah nak raya..
(lagi 14 hari daa..)

baju raya dah siap beli..
tahun ni tak sempat nak tempah baju raya sebab tiba2 sibuk ngan banci.

sudah nye hari ni baru nak tempah baju..
ahaks..!! confirm tak sempat siap..
tak pe lah boleh pakai masa pegi open house pulak..

tahun ni saya balik kampung hubby lagi.. masuk tahun ni dah 3 kali balik kampung dia dulu..
solehah tak saya?
kuang3

korang balik raya kampung sape tahun ni??


4 comments:

Aujinz said...

kenape balik kampung somi jer?..

hik hik hik

cinta said...

solehah sungguh.

Ju@Lucky^Mummy said...

Aujinz : balik kg dia 2 hari je.. pastu balik kampung saya 5 hari .. hehehehhhh

Ju@Lucky^Mummy said...

cinta : solehah ... ada makne tuh.. hehehehehhh