Budak-budak bertuah

Monday, October 25, 2010

Oopss.. Sorry!!

Oppss.. Lupa nak citer part nih..


Pasal budget 2010 hari tu..


Menghargai Sumbangan Penjawat Awam:

Ketiga: Menyambung perkhidmatan Pegawai Khidmat Singkat yang akan tamat perkhidmatan pada 31 Disember 2010 untuk tempoh setahun lagi. Kementerian dan Agensi tidak dibenarkan menambah bilangan Pegawai Khidmat Singkat baru


So, ngan bangga nya saya tak pencen tahun ni.. Tahun depan.. :)

Jadi.. ada setahun lagi cari keje lain..
Ada setahun lagi cari projek2 baru..


Thanks Najib.. Really appreciate that. :)

8 comments:

j.u.l.i.e said...

oh..gitu plak? skg pencen dah dilanjutkn umo 60 thn kan? keje smpai tua la...hehe

Azura Iznil said...

Ha..? Ok..benda baik kan.

Tahniah.

Zaidah said...

dah tua pun kena kerja lagi huhuhu

Ju@Lucky^Mummy said...

j.u.l.i.e : tak larat sampai umo 60 thn.. rasa cam nak berenti hari ni..

:)

Ju@Lucky^Mummy said...

Azura Iznil : Tq kak..

Ju@Lucky^Mummy said...

Zaidah : harap2 dah tua² dok umah je.. he³

Umiey said...

fuhhh xdaya nk keja smpai 60thn..

Ju@Lucky^Mummy said...

Umiey : hehehe.. betol³