Budak-budak bertuah

Wednesday, April 28, 2010

Masih belum...

Belum sempat lagi nak pos hadiah2 contest hr tu.. tuan rumah ni demam pulak.. panas x de sgt .. tp, seluruh anggota badan sakit2.. mcm di cucuk2...

Hidung dok berair je.. mata pun sama.. aduh..
Tewas jugak...
Smlm MC.. rehat je..
Actually hari ni pun macam malas je nak pergi kerja.
Tp fikirkan esok ada bengkel..
Kena gagahkan jugak.
Kena buat preparation untuk esok. kalo x ... harapkan setan gondol 2 ekor tu jawapan nya ke laut lah jap lagi.. bukan tahu apa2.. demmit~!!

nota kukukaki : Masih menghitung hari di BERNAMA.. esok lusa... sapa tahu??
nota kukukaki 2 : Ada 2 hutang TAG dari kak Julie & Nidza ... Insya-Allah.. nnt saya selesaikan ye..

10 comments:

alyyani said...

dah sihat ke ni? jaga diri ye? jangan jangkit kat anak2 pulak :)

Siti said...

siannya..semoga cepat sembuh yer. :)

nUR_rOsALiNdA said...

Kak, gi check...skang H1N1 dah menyerang kembali

Ju@Lucky^Mummy said...

alyyani : sebenarnye ni berjangkit dr anak2 pegi ke mummy nye.. harap2 x pegi balik ke anak2..

Ju@Lucky^Mummy said...

Siti : terima kasih yer...

Ju@Lucky^Mummy said...

nUR_rOsALiNdA :harap2 jgn le... x de ape2 kot..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

dah mkn ubat ke?

Aujinz said...

Ju :

dah makan obat ke blom?..

ingatkan anak yang demam..rupanya maknye..

Ju@Lucky^Mummy said...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. : dah.. tp masih lom sihat sgt.. huhuhu..

Ju@Lucky^Mummy said...

Aujinz :

Dah makan..

antibodi kurang.. x dpt lawan penyakit dr anaknye..