Budak-budak bertuah

Friday, April 30, 2010

My Horizon

Yeaah....... ~! tak de ribut, tak de angin.. tiba2 dapat cenderahati lagi dari myHorizon.. Yippie!!! Apakah itu??? penanda buku da...Bila tahun nak baca buku pun x tau daa...asyik baca blog je... hik3... Actually dpt minggu lepas.. Ye lah kan.. saya sibuk 2-3 hari ni...

Tu hah ayat bodek dia..
Our thought are always with you
Be it daily, weekly or monthly, we hope you life is blessed with happiness, abundance & joyfulness

Tu pemegang handphone tu tahun lepas punya cenderahati masa memula daftar kat myHorizon tu. Actually sekali ngan pengelap skrin Hp. Tp dah selamat dek adik yg suka gigit benda tu. Jadi, saya simpan je lah. Masa tu gak ada voucher Ayamas ngan 2-3 voucher lagi yg saya pun x ingat da..
Jadi korang2 rasa nak cenderahati ... pg la laman web http://myhorizon.com.my .Rajin2 le daftar diri kat situ ya..

Nota kaki : Nampak nya Nissan betol2 sedang membodek saya utk membeli FairLadyZ nya.. Huhuhuhu

psssttt.. kalau register skang dapat limited edition Nissan keychain lah.. jgn bg tau sapa2 ek.. kuang3....

2 comments:

Frodo Baggins said...

hahahhaha
mmg kene bodek ni sis!
keh3x ... kipas susah maut!
wooohaaa ~~~


>>)___(>>

Ju@Lucky^Mummy said...

Frodo Baggins : memang baik punya bodek.. hhihihi..