Budak-budak bertuah

Wednesday, September 22, 2010

Kalau

Kalau kat sana...

1. Ada uniform.
Baguss.. tak de la saya meroyan sangat cari baju kurung tiap2 bulan kan.. Jimatkan?

2. Kemungkinan besar terputus ngan dunia luar.
Private company confirm sekat gila penggunaan internet nih.. Hoh? x pe2 saya ok je..

3. jauh ngan sopping complex.
Jimat lg duit saya.. kalau x selalu rasa nak sopping je..

4. Makan murah kot?
Sempat lunch kt sana, rasa murah gila. Ayam kicap seketol, tahu & tempe sambal & kari tahu.. + air teh baru RM4.20. Gila babas murah. kalau kt kafe sini, mau rm5.00 x termasuk air.

5. Gaji di kurang banyak dari sekarang.
ni yg paling2 di pikir sampai sakit pale dah nih.. pegi kang.. gaji sikit, x pegi kang kot2 x keje dah mau nya pengsan..

kesimpulan nya... tengah pening nak terima atau tidak offer keje tuh..

pls.. tolong2..

4 comments:

j.u.l.i.e said...

istikharah..

[-suziey-] said...

keje kt mane jue? skang keje mane? ke xkeje? pilih la yg terbaik..nmpk dr list byk cons dr pro..wlaupn ade kata2 penyedap hati mcm jauh ngn shopping complex & terputus ngn dunia luar..hehe..apepn..make sure worth it klu amik offer tu..mstila kt nk something better than now..but klu no choice better than nothing la :D

Ju@Lucky^Mummy said...

j.u.l.i.e : insya-Allah kak.. tp, rasa cam dah ada jawapan nya.

Ju@Lucky^Mummy said...

[-suziey-]: skang ni keje kontrak dgn kpkk. habis hujung tahun ni. tu yg sibuk cari keje.

rasa nya dah ada jawapan nya. dah stop pikir skang nih..