Budak-budak bertuah

Thursday, September 23, 2010

Sabar~~

Ada satu saat & ketika.. kita akan membuat keputusan drastik sebab ada perkara yg kadang kala membuat kita rasa tension tak ingat atau stress melampau..

(kadang kala rasa nak kunyah2 orang tuh)

Maka kita pun buat keputusan drastik tanpa fikir pro & cons nya.

Tp.. di satu detik.. jauh di sudut hati perkataan SABAR tu kita cuba highlight kan besar2. Tapi sayang nya kita sendiri cuba padam kan nya..

(Adoi.. SABAR tu PAHIT..tapi HASIL nya MANIS.. ingat2 lah..)

Dan... kadang2 tu jugak, time2 kita tengah berserabut memikirkan masalah2.. ada pulak masalah lain datang menimpa2 kita...

(rasa nak menyumpah2 pon ada)

(hoh.. seb baik dah tak migrain, kalau tak confirm.. saya MC!! *TQ Elken Spirulina* (>_<) )


2 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ish2..nape lak ni..
betul tu..sabar la paling penting

tapi kan..takde masalah takde la seri dalam idup ni tul tak? eheheh..

Ju@Lucky^Mummy said...

rose --{@ ibuRafiq @}--: yup.. sabar paling penting..

mmg betol, lepas kita selesai masalah tu jiwa rasa tenang je.