Budak-budak bertuah

Thursday, November 11, 2010

Ai Tak Tengok Citer Melayu tau!


Ada la 2 ekor minah melayu... Berborak².. Borak kan nya lebih kurang begini ya ...

Minah A : Semua cerita org puteh kita tengok. Citer omputeh memang best kan?

Minah B : Aah.. Best.. aku paling suka citer Alice in the Wonderlang.. (Opps Wonderlands.).. dari kecik² lagi aku suka tengok.

Minah A : betol².. memang best!

Minah B : eh.. citer yg Elijah Woods berlakon tu apa tajuk nye?

Minah A : erk.. entah lah.. tak tahu..!

Minah B : alah.. citer yg macam Harry Potter tu..

Minah A : hmm.. entah le..


Pulak!

Makcik yg kat sebelah ni kalau boleh pengsan, pengsan time tu jugak.!!

**species.. x mo kalah.. cakap berdedai².. mcm hebat sgt. tapi, Yilek!**


10 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

kate semua cite omputih tengok kan, tp habok..

Ju@Lucky^Mummy said...

az rina a.k.a jaijina : tu lah pasal.. cakap je lebih..

nUR_rOsALiNdA said...

Sembang deras la tu...
slanga pon x betul
hak hak~

[-suziey-] said...

ekeeeke...ota je lebih..hiks

Zaidah said...

klu semua citer omputih tengok mesti tahu tajuknyer....apalah...

mamalieyna said...

hahaha..cakap takmo kalah..nak hebat juge..skali...hahaha...

Ju@Lucky^Mummy said...

nUR_rOsALiNdA : tu lah.. tak sedar diri tu.. slanga tak betol.

Ju@Lucky^Mummy said...

[-suziey-]: hihi.. mmg lebih sudu dr kuah diorg nih..:)

Ju@Lucky^Mummy said...

Zaidah : tu lah pasal.. cakap x mo kalah kan.. cakap je ar tak ingat. atau x kenal sapa elijah woods tu..

Ju@Lucky^Mummy said...

mamalieyna : hihi.. mmg jenis x nak kalah.. tp, yilek kan?