Budak-budak bertuah

Tuesday, November 9, 2010

Mintak maaf lah ye...

Mintak maaf lah ye.. Sejak dua tiga menjak ni saya jengok² belog kawan² tapi tak de bagi komen apa². Tenet ni kenkadang slow je. Malas nak layan tenet beroks ni.

Apa² pun.. terima kasih jugak kat kawan² yg jengok belog saya nih.. kenkadang bersawang. Kadang² bersih. tapi.. sejak 2-3 menjak ni saya sibuk sikit. Maklom lah bulan depan dah bulan 12. Akhir tahun dah.. huhuhu.. Akhir² tahun ni banyak pulak keje. Lagi² kena sambung kontrak nih.

Lepas raya haji nih ada interview semula di KPKK sebab sambung kontrak lagi. Adoii.. malas nya nak pergi interview. Boleh tak? Pening nak jawab soalan. Sambung je kontrak tu sudah.. atau kalau baikk hati bagi jawatan tetap kan bagussssss.. Malas dah makcik ni nak pening² carik keje lain oii..

Ayoyoyo... entah² hari ni kena balik lambat.

No comments: