Budak-budak bertuah

Friday, November 19, 2010

Mastitis & Blocked Ducts

Bila Mek Rose bagi komen carik lah info pasal Blocked Duct dalam entry Bengkak Susu saya, maka apalagas.. Encik google pun gigih lah bekerja petang nih.. hik³..

Dok cari² tu teringat jugak doktor tu ada sebut problem saya ni Mastitis.

apa² pon info berkenaan 2 perkara di atas boleh diperolehi dari
:-

mastitis


atau

blocked duct



adoiii... mkn antibiotik tu tekak den raso len macam yo.. pastu asek sendawa jek.. sendawa rasa ubek jo.. adeh².. sepapan pon tak habis lagi.. doktor bagi dua papan.. tolong².. tak sanggup nak habih kan ni ha..

uwaaa.......!!

2 comments: