Budak-budak bertuah

Monday, July 5, 2010

Mini Carnival ~ 2nd Day

Huhuhu... Belum habis lagi cerita pasal Mini Carnival hari tu.. Hari ni gambar hari ke 2 pulak..
Seawal 6pg hujan turun menyimbah bumi..
serius.. masa tu dah risau takut2 kalo hujan x mo berenti..
dalam kol 8 baru hujan reda.. huh.. betul2 lega..
cepat2 kemas barang.
Antara aktiviti hari kedua adalah..
Pertandingan mewarna bagi kanak2
heh.. Abang Amir masuk jugak..
Tekun sungguh abang ni yek..

Sambil2 tu jualan tetap berjalan ..
tengah hari pun orang datang..

hehe.. saya baru bangun tido nih...

Pastu bagi hadiah untuk pertandingan mewarna tadi..
Ada jugak cabutan bertuah..

Sessi bagi hadiah untuk peserta uji minda..

Sambil tu jeling2 jengok baju2 yg ada tu bang!!. beli la utk isteri yee...

Hoh.. panasss panassssss...

Petang sikit ada acara rebut gula2..

ni acara sessi memakai selendang bagi kaum bapa..
berpeluh2!!
hihihi
x sanggup you!!

Ni pulak acara kaum ibu.. melipat tissue.

Ni acara kemuncak jugak la..
acara baling & sambut telur secara berpasangan..


Last but not least...
Acara rebut kerusi..
Hoh... gila penat.
Minggu lepas saya sangat sibuk..
Belum berkesempatan bercuti lagi..
Habis berkarnival terus pergi taklimat pada hari Isnin & Selasa..
Pastu kerja sampai semalam (Ahad)
Hoh..
Seriuss..
I really need a long break..
Tp, sayangnya..
6 Julai hingga 22 Ogos saya kena bagi komitment yg besar..
Kenapa ye??
Esok la ye....
sekian laporan bergambar utk hari ini..

2 comments:

kak ina kl said...

salam..seronoknya tenguk aktiviti kat tempat kamu ni..walaupun penat tapi tentu seronok kan.

Zaidah said...

meriahnyer....seronok tengok diorang bekerjasama buat aktiviti....