Budak-budak bertuah

Monday, July 26, 2010

Boleh tak?

Banci 2010


Boleh x.... kalau saya tanya awak.............. awak jawab je.. jangan nak banyak songeh.... soalan banyak la.. hapa la... awak ingat saya ni x letih ke berdiri depan pintu umah awak, dan 40 rumah lain?

saya x suruh & x harap sapa2 bagi air.. walau pun tekak saya haus kerana dok bertanya soalan dan terjerit2 depan pintu umah awak macam orang gila & menunggu awak bukak pintu umah awak..


Apa? Saya mintak duit awak ke?


awak ingat saya ni penjual kad gores & menang ke? suka hati awak je kan? bila awak jawab soalan, awak dapat hadiah... pale lutut awak la..


Kalau awak nak senang2 x nak org ganggu.......... elok awak duduk 7 kaki ke bawah tanah tu.. senang kerja saya x payah kira awak...



** luahan hati seorang pembanci**

** saya bukan pondan... saya wanita sejati.. hik hik hik**




13 comments:

Rose Khadijah said...

Hai..
assalamualaikum..
promosi baju raya dewasa & kanak kanak di http://gmama.blogspo.com
jom..jangan ketinggalan!!

Rose Khadijah said...

ralat..
http://gengmama.blogspot.com

Ju@Lucky^Mummy said...

sabar jelah......

(>_<)*

Org tgh panas hati.. ada ku kesah baju bajan segala??

Ibu Alia Kaiyisah said...

Salam Ju,

Sabar ya. Tugas mcm ni mmg perlukan kesabaran yg tinggi. Orang boleh cakap macam2 tp yang menghadapi je yg tau. Harap mampu bertahan hingga Banci berakhir. :)


*Jue kerja stats ke?. atau mmg apply utk join banci?*

nieda said...

sabar ya,mmg byk dugaan jadi pembanci ni.. pahit utk dilalui, tapi manis utk dikenang bila kita dah tua nanti..trust me!!

Ju@Lucky^Mummy said...

Ibu Alia Kaiyisah : saya wat part time je..

huhuhu.. byk2 sabar da ni..

TQ..

Ju@Lucky^Mummy said...

nieda :

ye ar. kenangan ni.. 10 tahun skali je..

sayangsayangibu said...

sabar sabar...
dugaannnn......

a kl citizen said...

assalammualaikum

pembanci kedua yang saya jumpa
satu ...yang datang ke rumah
dua...kat sini

memang banyak dugaan ni ya, bila berjumpa ramai orang
tak takut ke ya...jumpa pelbagai jenis manusia ni?

terbaru dari saya : meski kelihatan anda kalah tetapi tidak bererti anda tewas

Azura Iznil said...

Bila mahu banci rumah I?

Ju@Lucky^Mummy said...

sayangsayangibu : itu la kan.. sabar separuh dari iman.. :)

Ju@Lucky^Mummy said...

a kl citizen : So far.. takut tu mmg ada tp, ye lah kan.. pengalaman & kenangan tu melebihi segala nya..

Sebenarnya apa yg penting?

kerja sama !!

kalau semua org bagi kerjasama yg baik, insya-Allah.. semua nya mudah..

Ju@Lucky^Mummy said...

Azura Iznil : Kak Zura.. saya x banci kt klang.. hehehe.. nanti ada la tu..