Budak-budak bertuah

Wednesday, July 7, 2010

Mummy .. Kenapa? ::

Seriuss.. budak yang nak mencecah 3 tahun tu memang banyak persoalan dia..
hari2 bertanya itu ini..
ye lah kan.. malu bertanya nanti sesat jalan kan??
Ada sekali dia tanya..
Mummy.. kenapa mummy tak pakai tudung?
Adess.. kelam kabut mummy mencari tudung.. sebab masa tu kami dah nak balik dari umah MIL. Dah lewat malam.. Mummy fikir nak cepat je.. Tak yah la nak bertudung segala.
Abang ni pulak.. selagi mummy x pakai tudung.. selagi tu dia bertanya..
Cess.. malu mummy nye seround!!
Pastu ada gak dia tanya..
Mummy.. kenapa mummy tido ngan daddy??
erkk.. camne nak jawab tu??
nak tahu jawapan saya?
korang jawab dulu..
hehehehe..

8 comments:

nieda said...

bijaknya dia

Zaidah said...

mummy memang kena tidur ngan dady..klu tak Allah marah...berdosa...bleh gitu..hehhee

j.u.l.i.e said...

sabo jela...soklan budak2 kan jujur dari hati diaorg...hehehehe

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

ahahaha.. lawokla soklan terakhir tu..ekeke

mamalieyna said...

hahaha..camno nk jwb tu..budak bijak gitulah ye, stiap benda nak kena ada jwpn, aduhai..^_^

LYaFRINA said...

JU.. BUDAK2 NK MBESAR MMG AKAN SUKA BTANYA N BYK PERTANYAAN.. TP KDG2 SOALAN/PTANYAAN TU MMG MBUATKAN KITA TSENTAK JUGA KAN..

**ERMMM.. JU, APA JAWAPANNYA SOALAN Y KE DUA TU?? HEHEHE

alyyani said...

tunggu jawapan jue la. hehehe... alahai, dah makin cerdik anak ju ni :)

Mama Hanim said...

anak cerdik tu..soklan pn baik punya..hehe..