Budak-budak bertuah

Tuesday, July 20, 2010

Komen..

Ok .. ampunkan saya.. memang x sempat jawab komen2 korang..

huhu.. hati & jiwa masih belum tenang.. kira belum jumpa taman bunga lagi la ni..

Sebab nye..

Sibuk tahap gaban...
Malam ni ni nak bungkus semua soal selidik banci.. Ada gak lom siap lagi ( fobia ngan nama2 bangla sampai 12 orang satu umah... naik patah tangan ni tulis sampai 3 borang 1 rumah !!)

apa2 pun harap mlm ni saya x tido 3 pagi lg.. sbb dok siapkan semua dokumen2 setiap mlm..
(betul2 berkhidmat utk negara.. chaiyok2!! huhuhu)

Rabu (esok la kan?) mungkin leh proceed kawasan lain. Dah tepu kt USJ 1 tu. Nyampah pon ada.. Harap enviroment baru ada motivasi baru..

Chaiyok2....!!

2 comments:

Zaidah said...

selamat yer jue...semoga diorang beri kerjasama yang memberangsangkan..

Ju@Lucky^Mummy said...

Zaidah : Thanks zaidah..