Budak-budak bertuah

Friday, May 21, 2010

Contest Cute Baby with C.H.O.C.O.L.A.T.E

Contest ni di anjurkan oleh suziey & momguess

Jadi... saya ngan bangganye.. menurut arahan (teruja nak menang hadiah percutian tu!!)


DONE

2. Entry berkenaan contest ini & pastikan ada linkback szsh.blogspot.com & momguess.blogspot.com

Ni gambar Abang Amir makan coklat semasa dia berusia 1 tahun 2 bulan (sekarang dah 2 tahun 8 bulan). Masa ni jugak saya sedang mengandungkan Adik Tsara (dlm 6 bulan)
Abang Amir memang sangat suka makan coklat.
Saya pernah tanya dia.
Coklat tu sedap ke bang??
dia jawab : coklat... mesti sedap lah!!
hohoho...!!!!

3. Letak banner yg comel kt side bar & link..

okeh!!

4. Letak gambar...
details..

Nama : Tuah Amir Harith bin Ahmad Hisham.
Umur : 2 tahun 8 bulan
DOB : 6.9.2007

Masa ni jugak la hubby pergi bercuti ke Cameron Highlands & x ingat anak bini dia kat kampung (Masa ni saya dah berhenti keje & tinggal kt umah mummy saya di Johor)

Sejak kami kawen sampai sekarang ni... kami x de pergi bercuti2 Malaysia... asyik2 balik kampung je.. !!
Jadi sebab tu la saya nak sangat menang hadiah

GRAND PRIZE FOR FINALE SEASON IS 3D2N FULL PACKAGE @ REDANG/LANGKAWI ISLAND & 70PCS 4R SIZE PHOTO SPONSORED BY MOMGUESS.BLOGSPOT

12 comments:

mamalieyna said...

wah2x..expressnye join..hehe..

good luck! ^_^

Ju@Lucky^Mummy said...

mamalieyna : hihih.. nak menang hadiah yg best tu.. huhuhu...

mama zharfan said...

good luck...:) laju betul join contest :)

amiey lee said...

hee nak join gak la...tapi gmbar sarah makn coklat tkde..gmbar sarah comot dgn coklat di muka adala

Ju@Lucky^Mummy said...

mama zharfan : haha.. ini contest saya yg pertama..
harap sgt menang (>_<)*

Ju@Lucky^Mummy said...

amiey lee : join.. jgn x join... buleh je .. asalkan ada kaitan dgn coklat..

rynas said...

wah hadiah percutian gitu bestnyer...

Ju@Lucky^Mummy said...

rynas : tu la pasal... sgt teruja nak join.. harap2 menang..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kiut..:-)

gud luck eh!

[-suziey-] said...

haiiiii..ting tong..slaam ziarah tuan umah..ok checked n approved..good luck ok :) thanks for joining..

Ju@Lucky^Mummy said...

rose --{@ ibuRafiq @}-- : tengkiu2..~~

Ju@Lucky^Mummy said...

[-suziey-] : hehehe.. bagi saya menang.. bagi saya menang..!!