Budak-budak bertuah

Friday, June 25, 2010

Ada ampu2.. osing2...!!

Siyes... masa mula2 abang cakap di nak naik benda ada ampu2 & osing2.. mummy sangat blur okeh... Then teringat lah pada Funfair dekat Carrefour Bukit Rimau. Carrefour baru.. Harus la ada macam2 kan..

Memula malas gak nak bawak dia.. Sebab paham dah.. kang kalo naik x mo turun.. Mummy gak yg pening kang.. Last.. ada satu malam tu.. dia terjaga dari tidur, pastu dia sibuk ajak pergi tempat ada lampu2 & pusing tu.. Nak tak nak.. layan kan aje.. Kang tetiap malam mengigau.. susah jugak..

Hari2 lalu kt depan Funfair tu.. Mana la x teringin nye kann.. Tau pulak dia siang2 tutup.. Ada malam je.. Jadi bawak jugak...

Ni ha dia.. Tak tahu la apa perasaan dia.. takut ke... teruja ke..

Tak sangka kot naik merry go round camni rasa nye.. Mummy dah seram sejuk da.. bila benda tu goyang sikit mummy cakap kt Abang, mummy takut .. Abang kata tak ada apa laa...

Ni pun naik gak.. Tah apa tah namanyee..


Wee... Naik ngan mak as nye.. Mummy memang seram.. tapi dia relax je.. Anak jantan.. Camtu kot?


Benda ni laju.. pastu leh turun sesuka hati dia.. tu yang mumy seram sejuk tu..
Banyak lagi dia naik, Naik tren lah.. apa2 lagi la.. Men tikam pon ya jugak. heee.. x baik sungguh la mummy ni..
Adik Uzma dah say Selamat Malam.. Zzzz.. dia x naik ape2 pon.. Baik je tido.. Huhuhu..




3 comments:

rynas said...

wah berani yer dia naik benda tuh

Zaidah said...

beraninyer ju...dia naik kenderaan tu...tak pening ker...

sayangsayangibu said...

tak sampai sampai lagi nih, anak anak sibuk bertanya
tak ada mas..kesian diorang...