Friday, June 4, 2010

Lagenda Budak Setan


Cerita hangat.. Kat opis ni pon dok cerita filem ni... Rata- rata cakap cerita best.. Sedih.. Tp .. saya??
Hik3 belum teruja nak tengok.. Mungkin x dapat.. (>_<) .. hubby bukan nye suka citer jiwa2 camni.. Dari dengar dia membebel sepanjang movie tu.. Baik tido kt umah..
hahaha.

Novel nya dulu saya x dapat habiskan membacanya. Sebab utama.. mummy saya x suka saya baca buku bukan2. Kalo boleh nak tengok saya buku sains 24 jam.. Huhuhu.. x dapat pon jadik doktor kan?? hik3..

5 comments:

mummy_ayu said...

gie la tengok..best!! ajak member ker...

Kauthar said...

Saya baru gi tengok tadi..pendapat peribadi saya filem ni agak mengecewakan..tak sampai di hati ni..dialog skema dan tak menarik..penghayatan pelakon kureng..banyak babak2 yang tak kukuh (typical malay film n drama la kan )yang best hanya part que n lisa gaduh je..dan saya suka lagu dalam filem ni dan lakonan fazura..bagi saya kalau filem ni diarahkan oleh Kabir Bhatia..mungkin akan lebih meruntun jiwa...(ada jugak rasa menyesal gi tengok :( )

Julie Shahril said...

warghhhhh....dh agak dh...mesti movienya tak setanding novel, baru ingt nk gi tgk.

Mrs. Simplicity said...

sama la kita tp hubby tak layan lak. tak tau pun cite ni adaptasi novel :)

rynas said...

member opis baru jer tgk dan menyebabkan mood nak tengok terus terbantut. tidak sama seperti mana novel yg hebat itu. skrip dan jalan ceritanya sangat lemah.