Budak-budak bertuah

Thursday, March 25, 2010

Hebat..!!

Jangan cemburu ngan entry kedua saya pada hari ni... Sebab nya.. Saya memang gumbira, rasa macam nak menari sehati berdansa..

Nescafe..? hua hua.. tepat seminggu beliau membasahi tekak saya.. Kalau dulu... secawan, sudah buat saya hilang pertimbangan. Pening tahap raksaksa.. silap hari bulan ulat gonggok yg melintas di depan saya kena pijak2 sampai x ada rupa. Dahsyat sungguh..

Kini.. bukan takat ulat gonggok, cacing pun saya rasa nak belai2 mesra. Biar dia dapat merasa, Aura Elken Spirulina pada saya.

OpppSS! hentikan merepek!

Dah sebulan mengamalkan Elken Spirulina .. sebelum tu.. even tgh update belog, migrain datang.. pening yg amat rasa nak hantuk kepala kt keyboard. Panadol? tak usah lah cerita pasal panadol, milidon.. pain killer.. tu semua dah lali.. Langsung x berkesan.!

Cara pengambilan saya? tak banyak pun.. lebih kurang 8 biji setiap hari. Seisi keluarga saya pun mengamalkan Elken Spirulina ni tau!! x perlu nak ada supplement lain. Satu je dah ada macam2 nutrien.

Satu lagi pengalaman saya, Saya mmg kurang SI. Adik Tsara cuma BF malam2 je. Tp, lepas amik Spirulina ni. Pantang lambat sikit. dah sakit. Rasa penuh sgt. Kalau x sebelum ni x rasa apa2 pun. Menyesal tak ambik Elken Spirulina awal2. Mungkin saya boleh fully breastfeed Adik...

2 comments:

mamalieyna said...

waaah mmg happy bebenor nmpak gayanya ni..bagus la dh jumpa penawar ye.. ^_^

Ju@Lucky^Mummy said...

mamalieyna : apa lagi.. meh la.. rasai kebaikan nya pulak..