Friday, March 5, 2010

Seratus~ 100

Happy entry ke -100

Seronok ka??

Tidak pasti~Pasrah..
*
*
*
*
*
*

Saya mula berblog pada sekitar tahun 2006 .. Dalam frenster blog *klik* . Cerita sblm saya melangkah ke alam perkahwinan. Dalam blog tu saya kurang update. Sebab saya tiada kemudahan internet. Di pejabat lama dulu kena kongsi2 guna internet. Jadi .. banyak merepek. Berblog bukan dari hati & sanubari.. sekadar suka2..

Kini....... dengan kemudahan internet di tempat keje, membuat saya makin rajin nak update blog. Tapi.. masih lagi banyak merepek~ hik3.. Selalu hilang arah tujuan.. Tujuan asal nak kongsi pengalaman dalam dunia anak2.. motherhood.. parenthood.. kenangan2 manis.. hee.. masih belum tercapai di situ.. lagi satu azam saya buat blog adalah buat entry bersama informasi terkini, terbaik dari ladang bersama pengalaman2 saya.. = ada la sikit2~

Hik3.. Saya belum ada lappy & berukband yg hangat. Jadi.. x dpt nak update selalu dr rumah.. hu~~ Maka, tempat kerja menjadi port hangat. Jangan salahkan saya.. kerja saya 100% guna internet~ kadangkala kelajuan internet pun mempengaruhi kerja.. harusla bosan kan?? Tak salah bloging @ FB sekali sekala..

Harapan~ pasni x mo letak emosi hangat2, x puas hati ke.. marah tahap gaban pd sesapa kt dalam blog.. x mo letak dah!! stop2..

Ok la.. lapar lah pulak~~ hik3 .. mam dulu...

7 comments:

mamaarifakeemaisy said...

waa angka seratus sudaa..!

selamat berblogging..!! ^_^

RerameUngu said...

waaaa..tahniah...

well, kita ni sama je kak..
sy pun online dr ofis je n keje saya pun kebanyakkan nya bergantung pada iternet..so, mmg mencilok la dr keje tu kn..hehehe

Ju@Lucky^Mummy said...

mamalieyna: Terima kasih~ sesama la kita selamat berbloging

RaMa2UnGU : he3.. terima kasih~

sonata anak kancil said...

terus berbelog!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

salam kak...

OOOoooo..sempat lagi yew berbloging? sama la kina nih...kat rumah mmg x de masa sgt nak update blog pe lagi nak singgah blog kwn. ada berukbend pun lemab tahap unta. adesss...

best lagi berbloging time keje. JANJI KEJE SIAP!!

tul x kak?

tq sudi singgah blog kina.kdg2 kina pun merepek2 buat n3.

Unknown said...

wah....


sama-sama kita meriahkan dunia blog nie

Ju@Lucky^Mummy said...

sonata anak kancil : oo.. yess.. ~ teruskn berbelog~ majulah belog utk negara` he3

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. : ye.. keje tetap keje~ janji siap~ Insya-Allah akan selalu ke belog kamu~

~0~ : sama2 lah kita ya~!