Wednesday, March 3, 2010

Nama Saya Tsara Uzma

My latest pic yg mummy saya godek2

Nama saya Tsara Uzma. Yg membawa maksud Kekayaan Terbaik/Terbanyak. Umur saya sekarang 1thn 3mgu.. Jantina saya Pempuan la.. jgn la salah tengok. Rambut saya memang sikit sbb mummy saya baru jer tebas kasik buang rambut saya tu~hiks~
Hobi saya... nakal2 selalu leh x mummy? Seronok tau buat mummy saya marah, pastu bila dah kena marah.. saya nangis kuat2..huuuuuuu.. pastu of course la mummy saya pujuk saya balik.. hik3~
Sekarang saya sudah tau.. hari2 daddy bawak keta bawak saya ngan Abang saya pg umah Uwan, jadi mummy sebenarnya co-pilot yg buleh abaikan lesen memandu yang dah 6 bulan mati tu.. kantoi!! seingat saya mummy penah driving bersama saya 2 kali sepanjang hidup saya.. mummy!! camane ni?? kata nak bawak FairLadyZ tu sama2 saya?? harus la memantapkan skill pemanduan tu.. aik.. ni macam dah melalut je...

Ok.. ok.. saya nak citer yg sekarang saya sudah tahu la daddy buleh bawak kami pegi jenjalan mkn angin. Jadi, bile daddy sudah lengkap berpakaian .. harusla saya mengikut daddy kemana je.. walau ke bilik air sekali pun.. Dan bila mummy saya dah cantik2 tahap Nasha Aziz tu confirm la ada agenda2 menarik yg wajib saya ikut sekali.. Err.. awak paham x nie?

Selain tu jugak .. saya selalu cemburu ngan Abang saya tu.. Pantang dia dekat2 ngan mummy saya.. saya pon nak masuk campur jugak.. Last2 mummy saya kepit kedua2 nya di celah ketiak.. dok diam kat situ..
Saya jugak suka kacau Abang saya.. Eii saya dah besar la.. dulu kecik2 Abang suka buli saya.. sekarang x der salahnya saya membuli dia balik.. dush dush

Apa yg Abang ada pun, harus la saya ada.. Kongsi?? NO.. apehalll nak kongsi2 ni.. Kongsi fat cai dah habiss la...

Makan?? Don't worry la.. Saya makan ape2 jer.. nak belanje saya Kenny Rogers lagi la amat di alu2kan.. Saya memang suka makan... Saya x macam Abang saya yg selalu wat mummy pening nak bagi Abang makan apa sebab Abang saya x suka makan.. Asyik2 susu je..
ok la.. mummy saya tetiba pening tu.. x tau naper dia asyik len macam je 2-3 menjak ni... cian mummy saya kan?... ok bye..

Saya & mummy saya.. @ Zoo Melaka

6 comments:

Ena said...

so sweet lah celotehnyer... rase cam bebetul bby yg tuliskan.. eheheheh..

Ju@Lucky^Mummy said...

Ena : he3..

mamaarifakeemaisy said...

hehe...sweetnye nukilan Tsara Uzma ni...tgh bebelkan mama yg lesen dah mati eh..hehe..suh mama cpt2 idupkan! ^_^

kreatipnye awak ni..cam tau2 je apa Tsara fikir! hehe..

Ju@Lucky^Mummy said...

mamalieyna : he3.. time kacih..

nabilah_2908 said...

nama dia mcm nm jepun la..menarik.. ;)

Ju@Lucky^Mummy said...

nabilah_2908 : hik3.. jepun?? ok la tu, rupa pon ala2 jepun..