Budak-budak bertuah

Monday, March 8, 2010

I-City

Sabtu lepas.. Kami jenjalan ke I-City, Shah Alam. Tempat ni agak baru di bukak & boleh lah di jadikan salah satu tarikan ke bandar Shah Alam. Kalau sesapa x der aktiviti malam.. silalah datang cuci mata ya~

Nasihat saya, harap bersabar dalam kesesakan jln raya. Sangat sesak lah malam minggu hari tu.. kebetulan pulak petang tu hujan.. lepas hujan, berpusu2 org ke sana... sabar je saya layan kerenah anak2.

Layan gambar je la.....

warna-warni


Abang Amir teruja ngan raindeer

Adik Uzma di bilik sejuk~

Tak dapat nak amik gambar budak berdua ni ngan jayanya.. Sebabnya.. pantang jejak tanah dah lari. Penat mummynya nak mengejar... Sungguh aktif anak2 saya ni.

7 comments:

mamalieyna said...

macam best je..^_^..leh terjah ni..!

BULLET said...

nak pegi nak pegi...sile bawak kitorg...hehhehhe

~0~ said...

cantiknya....nak pegi gak..

Tihara said...

macam syiokk je pergi sini

Ju@Lucky^Mummy said...

BULLET : Sila la pergi sendiri.. he3
~O~ : sila2.. jgn malu
Tihara : Memang seronok~

Aujinz said...

cik Ju..

sila guide saya ke I-city..pakcik Google tak leh harap..

nak terjah gak aa..

Ju@Lucky^Mummy said...

Aujinz : Berdekatan Uitm & Seksyen 7 .. dr situ dah ada signboard ke I-city. Just follow~